Новий рекорд платформи : YouTube Shorts щодня переглядають 200 мільярдів разів

Зміст

  • Зростання популярності Shorts
  • Години перегляду та лідерство на ринку

Про це розповідає KURAZH

YouTube встановив новий рекорд: за словами генерального директора платформи Ніла Мохана, короткі відео YouTube Shorts щодня збирають близько 200 мільярдів переглядів. Про це він повідомив під час виступу на “2025 Cannes Lions International Festival of Creativity”.

Зростання популярності Shorts

Порівняно з минулим роком, YouTube Shorts продемонстрували стрімке зростання популярності — щоденна аудиторія збільшилася приблизно на 186%. Для порівняння, ще у березні 2024 року середньодобова кількість переглядів становила 70 мільярдів. Сервіс коротких відео з’явився на платформі у 2021 році та з того часу став одним із ключових форматів для залучення користувачів.

Години перегляду та лідерство на ринку

Окрім рекордних показників Shorts, щодня користувачі проводять понад 1 мільярд годин, переглядаючи контент YouTube на телевізорах. У травні платформа вже четвертий місяць поспіль займає перше місце у звіті Nielsen The Gauge, що свідчить про лідерство серед усіх стримінгових сервісів і каналів. У звітному місяці на YouTube припадало 12,5% усіх телепереглядів — це найбільша частка серед усіх цифрових платформ.

“Мохан також повідомив, що щодня глядачі переглядають на своїх телевізорах понад 1 мільярд годин контенту з YouTube. Число приголомшливе, але не дивовижне з огляду на те, що в травні YouTube четвертий місяць поспіль очолив звіт Nielsen The Gauge.”

Ніл Мохан також анонсував запуск Veo 3 — нової версії моделі генерації відео від Google DeepMind, яка дозволить користувачам створювати фони та відеокліпи для Shorts з використанням штучного інтелекту. Вже існуюча функція Dream Screen для Shorts працювала на Veo, але впровадження Veo 3 має покращити якість генерації та надати можливість додавати звук до AI-відео.

Інформує kurazh.org

Новини компаній
15:00, 17 червня