• Головна
  • Налаштовуємо передні фари на авто будь-якої марки: інструкція
Новини компаній
13:49, 11 листопада 2023 р.

Налаштовуємо передні фари на авто будь-якої марки: інструкція

Новини компаній

Робота передніх фар завжди важлива для ефективного керування автомобілем. Налаштувати їх треба так, щоб вони давали не лише потужне світло, але і допомагали розрізняти зустрічні авто та об'єкти. Потужний світловий промінь не завжди краще рішення для дороги вночі, адже треба оптимальна потужність і головне – правильне налаштування світлового потоку. Виконати таке налаштування можна самостійно за наявності певних практичних навичок та нових ламп. Запасні частини для авто в асортименті, для моделей найпопулярніших автобрендів пропонує інтернет-магазин Bex Space. За посиланням https://bex-space.com/ можна оперативно обрати та швидко замовити деталі та вузли для автомобілів відомих автомобільних виробників Ford, Mercedes, Peugeot, Toyota, Volkswagen, General Motors та інших.

Налаштовуємо передні фари на авто будь-якої марки: інструкція, фото-1

Коли проводиться налаштування передніх фар

Налаштування фар має відбуватись постійно, коли фари так чи інакше змінюють свої параметри:

  • після тривалої експлуатації – рік і більше без регулювання;
  • заміни лампи на нову;
  • після удару фари.

У всіх цих випадках кріплення фари, налаштування її світлового потоку можуть змінюватись і призводити до неефективного використання, що може стати причиною помилкової оцінки в дорожній ситуації.

За потреби можна придбати нові фари і після їх встановлення звернутися до СТО чи самостійно налаштувати фару. Купити елементи фари, фару в зібраному вигляді пропонує онлайн-маркет запчастин Bex Space. За посиланням https://bex-space.com/ru/steklo-zadney-fary-levoe-bexauto-ml3z13405c є можливість замовити скло задньої фари.

Як виконується налаштування фар самостійно?

Налаштування проводять в темну пору доби або за відсутності денного освітлення у затемненому ангарі. Для вимірювання треба виконати декілька застережень:

  • межа світла і тіні має чітко простежуватись, тобто затемнення має бути якісним;
  • на місці водія має сидіти людина;
  • в багажнику та салоні авто бажано нічого не залишати;
  • паливний бак заповнюють до номінального показника;
  • шини повинні мати стандартну підкачку стисненим повітрям.

Ці заходи необхідні для досягнення оптимальної навантаженості авто. у багатьох автомобілях є система коригування куту нахилу фар. Бажано її встановити у нейтральне положення, тобто з нульовим рівнем нахилу.

Регулювання проводиться на відстані від 10 до 5 метрів від стіни, в залежності від рекомендацій виробника. Початково визначається рівень центру світлового потоку. Є декілька схем визначення центрів та регуляції кутів нахилу. Найпростіший – відзначення центрів та з'ясування межі на віддаленні та під час приближення авто впритул до місця вимірювання. Світлотіньова межа має бути на 5 см, тобто на рівні 1 градуса, нижче центра світлового потоку. Порівнювати точність межі варто як на праву, так і ліву фару, адже тоді можна досягти правильного балансу освітлення.

Складніші схеми налаштування мають включати визначення на стіні точок перетину світлових центрів та одночасне коригування кута нахилу за показниками, без переміщення автомобіля. Для таких схем коригування зазвичай використовують будівельну світлову лінійку, що дає можливість точно позначати межі і точки світлової інтенсивності. Краще проводити регуляцію мінімум двом операторам – один вимірює точки, а інший виконує розмітку.

Регулювання та перевірка задніх фар

Це значно простіша процедура, хоча теж вимагає певних приготувань. Тут варто мати затемнене приміщення або проводити регулювання пізно ввечері, у нічний час. Ширина світлового потоку від задніх фар має бути не меншою 3/4 всієї ширини авто. Інтенсивність світла задніх фар має бути достатньою, щоб висвітити площину біля авто на відстані приблизно 5-7 метрів. Все залежить від рекомендацій виробника та конкретної моделі фар, їх світлової інтенсивності. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...