• Головна
  • Сучасна система вентиляції паливного бака EVAP
Новини компаній
12:01, 25 вересня 2023 р.

Сучасна система вентиляції паливного бака EVAP

Новини компаній

При роботі двигуна рівень пального поступово знижується, а значить, для підтримки необхідного тиску всередині треба достатньо повітря. Але під час заправки мотора воно разом із парами бензину повинно виходити назовні. Оскільки в багатьох країнах діють жорсткі вимоги щодо забруднення атмосфери, впроваджена спеціальна система очищення EVAP. Її головна задача – не допустити витік парів, що утворюються в паливній системі автомобіля. Елементи цього механізму з часом зношуються, тому варто відвідати інтернет-магазин BexSpace https://bex-space.com/, де за вигідними цінами продається все необхідне для паливної, вентиляційної систем, двигунів тощо.

Як працює EVAP?

Система поглинання надлишкових парів з бака забезпечує нормальну роботу мотора. Вона має складну структуру, яка складається з таких основних елементів:

  • Адсорбера, заповненого активованим вугіллям. Гранули всмоктують та зберігають випари бензину. Через трубопроводи він з’єднується з паливним баком, впускним колектором та повітряним клапаном.
  • Сепаратора, розташованого у верхній частині бака. Він перешкоджає потраплянню рідини у парову магістраль.
  • Продувного та вентиляційного клапанів. Перший відповідає за надходження випарів у адсорбер або заповнення повітрям при розрідженні. Другий знаходиться біля заливного патрубка та забезпечує надходження повітря в бак для створення достатнього тиску.

При заправці машини через каністру з вугіллям проходить повітря, з якого відділяються пари пального. Оскільки вони осідають на стінках ємності, їй потрібна періодична чистка. За це відповідають датчик тиску та клапан продувки, який поглинає бензинові випари. Коли мотор працює, електронний блок керування авто дає команду залежно від показників датчиків тиску, температури, положення колінвала та інших параметрів. Якщо повітря всередині достатньо, відбувається продування. Випари розріджуються у впускному колекторі, а далі потрапляють у камеру згорання. При низькому тиску через вентиляційний клапан в бак потрапляє повітря.

Проблеми механізму та поради для їх уникнення

З часом деталі системи уловлювання випарів зношуються, як і свічки запалювання, фільтри, патрубки та інші розхідні матеріали. Про наявність несправностей свідчать такі прояви:

  • запах бензину в салоні;
  • проблеми з двигуном – його важко запустити або він глохне;
  • клацання при роботі мотора на холостому ходу;
  • провали при натисканні педалі газу;
  • різка короткочасна втрата потужності;
  • смикання авто при прискоренні або зменшенні швидкості.

Часто спостерігається заклинювання або забруднення клапана вентиляції. При збоях ні в якому разі не треба видаляти EVAP. Інакше доведеться усувати помилку на приборній панелі, що потребує перепрошивання автомобіля. Краще провести діагностику та ремонт робочого вузла. Якісні вентиляційні клапани для паливного бака на авто BMV, Volvo, Skoda, Mercedes-Benz та інших марок легко знайти на сторінці https://bex-space.com/ru/klapany-ventilyacii-toplivnogo-baka в інтернет-магазині BexSpace. В каталозі також є форсунки, фільтри, поршні та інші деталі для автомобілів.

Як запобігти погіршенню роботи системи контролю за витоком парів?

Необхідно вчасно замінювати зношені елементи. Кожні 2-5 років встановлюють новий адсорбер, але в ідеалі це треба робити після 40 000-80 000 км пробігу. Періодичній перевірці підлягають клапани вентиляції та продувки. Не варто повністю наповнювати бак бензином. Якщо він буде повний, почнуться збої у вентиляційній системі. Через надмірний тиск паливо витікатиме через дренажні трубки, що призведе до серйозних порушень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...